2011. április 11., hétfő

Szekrénycsere

No, megjött a BL csomag, van rendes alsószokim, meg rendes fekete loliblúzom végre. Mindkettőre erősen szükségem volt már. :)

Lassan véget ér a wishlistem, haha. Ellenben elszámoltam (gyík vagyok vagy gyík vagyok? :S) és rápakolt a vám egy rakat pénzt, eeeeeeeee.
Namindegy. :S

Viszont lesz pár dolog, amitől újfent meg fogok válni, (mostmár tényleg :D) mert bár nagy szerelem volt, nem igazán fogom hordani. Ilyen pl. a cseresznyés ruhácska meg a hozzá való piros cipő. Sakurára még elmegyek benne, mert oda abszolút stílusos, de nem az én szabásom. Édes, meg minden, de nem. :S
A FP ruha is erre a sorsra fog jutni, amint megcsináltuk benne a fotósorozatot (igen, még csak tervben van, semmi több... de ami késik..:))
Meg persze egy csomó offbrand, rózsaszín szoknya, kínaiselyem-mintás fűzős felső, satöbbi...

Masszívan be kéne fotózni a ruhákat, meg kitalálni mit mennyiért, bár most nem jönne rosszula pénz, és azt hiszem, EGLen picit többet tudnék kérni értük. Egyrészt nincs arcom a magyar loliknak nagyon magas árat mondani, másrészt meg ez a két ruha EGLen elég jó áron szokott elmenni, a cseresznyésen meg is lepődtem, hogy BL és mégis ennyiért.
Na, még agyalok egy sort, képek meg rendes sales poszt később, ha megszültem, addig még dilemmázom egy kicsikét. :)

4 megjegyzés:

  1. Melyik alsószokit rendelted? Jól kitartja a szoknyádat? Mert akkor lehet, hogy nekem is kellene valamikor egy... :S

    VálaszTörlés
  2. Mit sikerült a vámmal csinálni, hogy számoltad el, vagy mi történt?

    VálaszTörlés
  3. 16 dolláros, és nagyon tutter egyelőre! :)

    Azt számoltam el, hogy nem 100 dollár alatt volt. -.-
    Nem tudom, hogy csináltam, tényleg nem, hogy fizetésnél se tűnt föl, de kb. tényleg 6x fagyott ki a BL oldala, meg kétszer a PayPal, szal mire végre átengedte, már csak örültem, hogy leadtam^és rajta van a listán minden kis szar... (Lulu cipőjét először be se vette, az majdnem kimaradt pl., ilyenek.)
    Tényleg totális lúzer kell lenni ehhez, nem tudom, hogy hoztam össze. :D Oké, rohadt fáradt voltam, de...? És?
    Hát kb. így. :S

    VálaszTörlés
  4. :( És mennyit fizettettek? Mert sose tudom, hogyha az ember megszívja a vámot, akkor mennyire. De ha indiszkrét, akkor nemkell válaszolni :D
    Katasztrófa amúgy az a honlap. Nem tudom, hogy tehetik meg hogy ilyen. Bár hát azért fizetünk nekik így is eleget, de jah, énis nagyon szenvedtem vele, órákig tölt. Egy időben átszoktam a japán honlapjukra, mindent azon kerestem ki, és csak a közvetlen rendeléshez használtam az internacót. Tökjó átlátható, rendkívül gyors volt a weblapjuk. Aztán designváltás volt. Kb. semmit nem találtam meg rajta sose, csak az újdonságokat, de legalább azt tudtam követni. Most megint designváltás volt, de most se lett jobb, csak kb. annyi történt, hogy az oldalsó menü vízszintes lett és föntre került :D Teljesen idióták, én jobban megcsinánám :DDD

    VálaszTörlés