2011. június 11., szombat

17. Mi az, amire most mindennél jobban vágysz?


Oké, oké, miután napok óta nem bírom átteni a képet a fotógépemről a pc-mre, ezért úgy döntöttem, folytatom a dolgot kihagyással...

Hogy mire vágyom a legjobban? Nincs ilyen.
A családommal jól kijövök, van egy drága Párom, akit nagyon szeretek, a macskám jófej, most kaptam egy munkát, tábort szervezek, önkénteskedem...
Csupa olyan dologgal vagyok körülvéve, amik fontosak és szeretem őket. Ráadásul a Lolita-gardróbom ma két csodaszép ruhával bővült: Nekohime fekete hosszúujjú blúzával, ami civilben is hordható, és Loonéni babakék Bodyline pörgiforgihabos ruhácskájával, amit amint emgláttam, tudtam, hogy szeretném... És szerencsére jól is áll, bár nagyon kislányos, és alá kell venni valamit, mert picit rövidke és nagyon bő. (babydoll szabású) és a nagy pörgiforgiban néha kilátszik belőle az ember feneke, ha nem vigyáz. :D)

Oké, ha valamit mégis mondani kell... Kész szakdolgozatra. Nagyon sokat fogok még nyűglődni vele, és jó lenne, ha hopp, készen lenne mindkettő. Egye fene, a tanárit megírom. :D Hármat már nincsen arcom kérni. :D

Szóval... A vágyam a kész szakdolgozatok - jó lenne, ha neki tudnék ülni és tényleg megírni végre már... O_o

2 megjegyzés:

  1. Így legyen! HAJRÁÁÁ~~~! <3

    VálaszTörlés
  2. Szakdogás módszer: ahol enter kéne ütni új sorhoz vagy sorkihagyáshoz, üsd végig szünettel. Kinyomtatva általában oldalszám a fontos, de azt idézetekkel könnyű hozni. Wordben viszont karakterszám, én is így csaltam. :D Bár nekem könnyű volt, magyaron versből írtam, úgyhogy telenyomtam versszerűen tördelt idézetekkel... és nekünk kettőt kellett írni.

    VálaszTörlés