2011. július 5., kedd

16. Egy fotó egy olyan koordinációról, amit ma állítottál össze.

Na, akkor csalok. :) egyrészt, mert amikor ez a bejegyzés lett volna, tényleg összeállítottam egy koordit, mentem is volna benne Alice Csodaországban tematikájú Steampunk meetre, csak... :D Plusz a képet se tudtam lebűvölni a fotómasináról, szóval hurrá.
Ez az első kép.
Szoknya: Bodyline
Blúz: offbrand
Cipő: Tamaris
Zokni: ajándék Aputól Angliából kb. száz éve :D
Alsószoknya: Bodyline
Táska, füli: használtruha boltok, offbrand
Hajpánt: H&M
Mandzsetta, karkötő: HolySugar Factory ;P (Kaptam karácsonyra nyenyenye)

A másik a vasárnapi La Deliziás koordim. :) Nyihihih. Az egy eléggé erősen nagyon jó meet volt, bár eszelősen fáradt és bambicsek voltam, de a hely szuper és jó volt látni a többieket végre. :)
Emmeg csak annyiban különbözik, hogy a szandálom (ami itt nem igazán látszik) Bodyline, a harisnya meg szintén offbrand. Hajbavalók Bodyline, H&M, csatok Thaiföldről. :D
Csetreszek a tükrön mindenhonnan. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése