2012. január 24., kedd

Wishlist és társai

Hű, hol is kezdjem... Talán ott, hogy addig-addig nézegettem az IW leárazásait és a szebbnél szebb classic ruhákat mostanában EGL-en, hogy kiszámoltam: 50000 ft akárhogy is nézzük, nagyon sok. Egyáltalán, önmagában is, az ennél nem-sokkal-több havi fizetésemhez képest pedig egyszerűen horribilis.
Aztán megláttam egy lány WTB posztját, miszerint ezt és ezt az IW szoknyát keresi, tudja, hogy akciós a honlapon, de kevesebbért szeretné.

És akkor elgondolkodtam ezen, hogy szép, jó, de ha egyszer megveszek egy ruhát, és nem mint a BL FP-t, hogy bfeketetés, akkor én azt nem fogom eladni, hacsak nem áll rémesen ostobán, mint a BL virágos.
Akkor meg minek újonan... Nem, sosem csináltam kérdést belőle, nekem ez nem egy ennyire központi hobbi.
Csodaszépek, igen. De egyszerűen féltem a ruhámat, ha ennyibe kerül. Egy BL szoknyában elmegyek cukrászdázni vagy kávézni vagy (Ójaj!) sörözni is akár. Egy Innocent Worldben eszembe nem jutna.
Dolgozni nem tudok járni benne, itthonra meg... Sütök, főzök, takarítok, ugyan már.

Aztán persze kikötöttem ott, hogy érkezik a KÉK!!!! BL Candy stripes ruha... Hátha jó. HA nem, kegyetlenül menni fog, de egyszer viselni akarom, és látni, ahogy hülyén áll, mert nem hiszem el különben.
Valamint egy full fekete jsk, amit mióta szeretnék már... Offbrand. Lehet, hogy műcsipkés, de simán átvarrom rajta, egy 25 dolláros ruhába nem félek belefejteni, egy 180 dollárosba igen.
És felveszem bátran boltba, kávézni, városba, satöbbi.

Úgyhogy sürgősen el kell adogatni pár dolgot, hogy visszajöjjön az áruk, noha azért asszem annyira nem vágott földhöz, szerencsére. *kip-kopp*
Már csak a postást kell várni. ^^

És hogy a wishlist?
Hát, burandom azt hiszem sose lesz komolyabban, persze ez alól is vannak, lehetnek kivételek. :)
Reálisan nézve viszont classic ide, classic oda, kb. fele-fele a ruhatáramban a sweet és a classic. Nem tehetek róla, imádom a kéket. ^^

Szóval ami a praktikus beszerzendőket illeti...
Cipő: Kék. Valami, ami kék. Nézegettem a t-pántosakat is, esetleg abból barna. (De jelenleg van fekete, fehér, piros, és egy lolisítható sötétbarna, úgyhogy nagy baj nincs.)
Ja, és persze csizma...

Cutsew. Bármi, ami nem überidétlen a szoknyához, már ha van ilyen. Esetleg átalakítani pár turis felsőt jsk alá. Az mondjuk nem lenne hülyeség.

Boleró, kardigán. Nulla darabbal rendelkezem. Fekete, fehér, kék. Turiból tervezem beszerezni. Esetleg piros, a cseresznyéshez, illetve ha megjön a fekete ruha, tervezem piros-kékkel koordinálni. :)

Paróka: majd egyszer. Szép, kávészínű, loknis. Az...

Kiegészítők: Hajdíszek, karktők, satöbbi. Szerencsére könnyen megoldható offbrand, meg csinálni is tudok. Aw, azok a pántos fejdíszek...

Táska: barna, drapp/fehér. Fekete van, de slussz. Meg a kutya, aki cuki. :D A barna-virágos akkora, mint egy fél sporttáska, nem az igazi. Hm, lehet, hogy kisebbre szabom... Áh, nem, ahhoz túlságosan szeretem... :D

Alsószoknya: áthidalható, de. De. (Majd varrok...)

Mellény. Ekkora arányokhoz egyszerűen szükséges.

Cuccok, amire viszont nem kell költenem:

Térdzokni. Nem szeretem. :) És van, amúgy is, térd fölé érő. Harisnyás lány vagyok. :)
Bonnet. Nem szeretem. :)
Masni. Túl nagy a fejemre. :)
Kabát. Van vastag ÉS vékony is. Coolság. :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem van egy eladó, loliable kardigánom. Nem tudom a méretedet, 170 cm-ig elvileg jók^^
    itt egy kép róla: http://4.bp.blogspot.com/-cOSieMcIqdc/TrGAPhriGeI/AAAAAAAAAMM/Td_IPxwV4wk/s1600/PA310545.JPG
    Próbálni is lehet, akármi :)

    Illetve, ha nem jó a kék BL ruha rád, kérlek hadd legyek én az első, akire gondolsz,a mikor eladod, mert én is írtam ahhoz a poszthoz, csak te gyorsabb voltál^^ Nekem is régóta dreamdressem :3

    VálaszTörlés
  2. 50000 még nem is sok (OP-ért legalábbis), a Piroska annyi volt, és jól jártam. Amikor viszont 3-400 $-t kérnek egy-egy népszerűbb printért, felébresztik a sárkányt.

    VálaszTörlés