2012. június 26., kedd

Limited edition?!

Szembejött eglen ez itten...







Na nem mintha erre lenne a legnagyobb szükségem, de ahogy nézem, egyre jobban tetszik, és talán hétköznapra is...?






55euro postával, Spanyolországból.


A minta közelről.


Dear Celine limited ed. (na nem mintha ennek bármi jelentése lenne, asszem?) nyári op, rózsás, kicsit csillogó printtel, hátul fűzős.











Ő meg little_aiko, egy orosz loli, ebben a ruhában.
A bloggert meg állatira nem tudom kezelni az új felülettel, szal... Igen, nem, dehogyis...? Hmm? :)

5 megjegyzés:

  1. Én ezt anno majdnem megvettem, mert az IW-nek van egy hasonló JSK-ja, de szerintem OP-ban szebb... Ne hagyd futni!

    VálaszTörlés
  2. Sztem gyönyörű, és nagyon jól állna!
    Kell úgyis valami nem-kék, nem? :D

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, én nem hagynám ott :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi!
    Ma kifizettem, hááát, nem olcsó, meglátjuk, ha olyan, mint a képen, akkor azt hiszem, szeretni fogom. ^^
    Nana, melyik az? nem találtam, esetleg tudsz küldeni képet? (linket, nevet... Bármit. :))
    Ibu: a fekete, piros és virágosak mellé? Naná... :D
    Sugi: Köszönöm, remélem tényleg jó lesz rám. Azt írta a leányzó, hogy 160 cm körül ajánlja.^^

    VálaszTörlés
  5. *.* Nagyon szép ruha

    VálaszTörlés