2010. november 15., hétfő

Valami gyümölcsös...

Hát, hogy ennyire ne legyen időm írni? Szégyen.
Sok tanítvány jelentkezett most szerencsére (kip-kopp) és hát bevallom, eléggé elfáradok a tanításban.

Régóta be szeretném fotózni a csatjaim, az offbrand find-okat, meg a csodaruhát, ami szerdán érkezett, és amiért végül csak csütörtök délután tudtam elfutni.

Hát, nem gondoltam volna, hogy éppen ez, hogy éppen ilyen színben...
És bár főleg befektetésnek vettem, amint belebújtam, rájöttem: OP. Nagyon, nagyon OP párti lennék... Ha nem iylen mellbőséggel rendelkeznék, és nem kéne inkább méretre varratnom a blúzt. *sóhaj.*

Node. Ameddig nincs saját kép, itten van nektek Ebayes:


Nem, a cipőt nem adták hozzá.
De egy csodaszép, egyszer hordott OP, egy masni, és egy táska.
Talán a karácsonyi talira fölveszem, amúgy is olyan karácsonyi színe van.
Nem,. még mindig nem értem, hogyan lehet a pirosat a rózsaszínnel, és még mindig nem tetszik a fűzős eleje, de valahogy...
Első igazii loliszett.
Aww.

3 megjegyzés: