2010. november 2., kedd

Halloween

MTT-s Halloween, a mi szervezésünkben, vasárnap éjjel.
A magyarázatokat elkerülendő a jelmez meghatározása 'sütibaba' vagy 'Valami rémesen édes' volt.
Nem akartam hosszas fejtegetésbe kezdeni a decoráról, a fairy keiről, és különbenis, az rajtam egy alsószoknya. Szervezőként most ennyi tellett, de én nagyon élveztem a sok fekete ruha között rohangálni így színesen, és azért legtöbben odajöttek megcsodálni, elborzadni, nevetni egyet. :)
Jó társaság ez, nagyon szeretem. :)

Koppánnyal, akinek szerintem zseniális volt a jelmeze. (Civilben is szakács, igen)
A hajamban millió hajcsat, rajtam kitűzők, egy ezeréves felső, és az Elytől vett alsószoknya! :)
A masnis cipőcském és a neonmagenta harisnya és a rávett égszínkék neccharisnya sajnos itt nem látszik...

...ámde a tükörben valamennyi elcsíphető belőle.
A hajam rémes volt, igen, a hajcsavarót otthon hagytam.
A műszempilla viszont zseniális dolog! :D
Csillámos, egydolláros Bodyline, és YAY!
Fölragasztottam, működött, cuki volt, imádom. xD
(Ööö, és a kezeim nem tudom, miért ilyen... Furák ezen a képen. Amúgy minden oké velük, de itt valami nagyon nem jó. hülyén fogom a gépet, meg ilyenek.)

Kár, hogy a Lolihalloweenre nem tudtam elmenni, mert dolgoztam... De itt nagyon jól éreztem magam! :)

1 megjegyzés: