2011. március 12., szombat

Fagyi vagy gofri? :)

Ó, igen, dilemmák, dilemmák.
Tipikus agyatlan csirkeként nem a földrengésről fogok írni.
(Lévén egy kedves barátnőm aznap utazott haza fél év ösztöndíjjal kint töltött idő után... Én a suliban, óra legelején tudtam meg a hírt - a vezetőtanárom mondta. Szünetben ő is lesápadt, amikor mondtam neki, hogy mi a helyzet. Az illető hölgy egyébként köszöni jól van, hazaért. De lefutottuk a köröket, kb. az egész baráti kör...)

Szóval mi legyen, fagyi vagy gofri? :)
Ja és persze milyen színű...

Jellemzően 'Kekszes print-szindróma' volt mindkettő: kijött, Lyona reakciója: Blehh???
Majd pár hónap múlva 'Úúúú, fagyis, decukiii, kell!' :D Meg 'ííí, az a goffri igazából ennivaló azzal a sok gyümivel, annyira vidám...'
Haha.
Majd az Usakumyánál szóljatok. :D

A fagyisban a kék tetszik nagyon, mert mégiscsak... Kék. (A menta cuki, de nem az én színem, asszem.) A rózsi tetszik nagyon, de full rózsit nem akarok. A fekete meg édesen bittersweet, tökjól kiemeli a csillagokat, ami a kéken nem látszik, és tetszik a fekete-rózsi kombó.
Abból tényleg ötletem nincs, melyik. A feketét talán jobban tudnám mindennap hordani, de a kék meg cuki. Hmm, Hmm, hmm.

A gofrisból (nem két f?) a fekete egyértelműen, de persze közben abból is van kék, meg a rózsi mintha sötétebb lenne, és tetszik ez a picikét fáradtabb-sötét rózsaszín árnyalat.
A feketén meg piros a felirat, ami a minta miatt nem feltétlenül baj, csak... izé.


Szóval Elyhez még betársulok, addig a köv. pár napban ki kéne találni melyik is.
Asszem ha nem tudok dönteni,a fekete gofris lesz, az viszonylag biztos találat, a fagyison meg ráérek még agyalni, úgyis lesz még majd rendelésem, szoknya meg mittomén, csetreszek...
Amúgy a gofrisból a ruha is kifejezetten cuki^^

Szóval, általános 'Lyona nem tud dönteni' poszt - melyik legyen, szerintetek? :)

8 megjegyzés:

  1. A fagyisból szerintem is nagyon szép a fekete, a gofrisból meg az összes szín tetszik :D
    Ha végül a fekete gofrisat választod szerintem jó döntés lesz :))

    VálaszTörlés
  2. A fekete gofris cuki, az biztosan jó választás :)
    Viszont nekem leginkább a mentaszínű fagyis tetszik... De hát most nem arról van szó, hogy én mit vennék meg xD

    VálaszTörlés
  3. Nekem a fagyis a beszt, bármelyik színben, de főleg feketében, de úgyis te fogod eldönteni :D Írj majd mailt :) Meg még gondolkozhatsz rajta amíg meg nem érkeznek a pénzecskék, ha kéred a táskát is meg ezt is, akkor 7540forint leszel szállítással együtt paypal árfolyama alapján ^.^ Jó lenne, ha te is át tudnád utalni, addig még gondolkozhatsz a választáson, az ára úgyis ugyanannyi, csak hogy érzkezzen meg a pénz minél hamarabb :)

    VálaszTörlés
  4. Én abszolút a fagyis pártján vagyok, mind a kék és a fekete verziója nagyon szép. Habár nincsen kék loli ruhám (rózsaszín+fekete/fehér párti vagyok) de ebből a kék verzió jobban tetszik. De a fekete is nagyon édes!
    Kíváncsi vagyok, végül hogy döntesz :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is inkább a fagyis tetszik feketében....
    Az a bajom a gofrissal, hogy sárga. Nagyon sárga, és furán néz ki.
    A fagyisnál meg éppen az a jó, hogy látszik a minta a feketén (a kéken meg a rózsaszínen nem).

    Ezek a "nem-lolita" szem észrevételei XD

    VálaszTörlés
  6. Júúj, de baka vagyok. XD Most néztem, hogy nem jössz talira. :( Akkor esetleg összetudnánk futni valahol valamelyik nap, hogy felpróbáld a pónis ruhát? :) Vagy esetleg eljöhetsz hozzám is teázni valamikor. :)

    VálaszTörlés
  7. Láttam ma a fagyis szoknyád, nagyon szép! *-*

    VálaszTörlés
  8. Oksi, akkor viszem talira a ruhát. ^^

    VálaszTörlés