2011. február 26., szombat

Ruha, belétek


Gigitől loptam, kb. szerintem az egyetlen használható kép rólam tegnapról. :)
Szegény Gigi angyali türelemmel állítgatott ide, oda, följebb, lejjebb, soha ennyire szerencsétlenül nem éreztem magam fotózás közben, pedig végigjöttem a városon full Loliban, masnival, meg visszafelé ki Békásmegyerre is. Éljen a HÉV, haha.

A tegnap este csudijó volt, csak bírtam volna odaérni hamarabb, eee...
Namajdlegközelebb.
Eszelősen fáradt és legyűrött voltam, amin a kávé sem segített, a társaság viszont annál inkább.
Bocsánat, nem voltam túl épületes, majd' elaludtam, cinikus voltam és fárasztó.
De annyira jó volt végre Veletek!! ^^
Köszi: )

Jameg:
Outfit:
Ruha: Metamorphose
Masni: Bodyline, Metamorphose
Blúz, harisnya: offbrand
Bugyogó: Metamorphose
Alsószoki: Bodyline, egy fél
Cipő Bodyline, Nekohimétől ^^

3 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó társaság voltál.^^ Persze én is jó nyomin éreztem magam, néha nem kaptam levegőt, sztem Loo is hasonlóképpen volt, de a hangulat fergeteges volt. XD Jó volt találkozni és beszélgetni. Nem mellesleg nagyon jól áll neked ez a szett. ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki ^__^

    Válaszoltam a kommentre a blogomon, írjatok majd nekem mailt kérlek ^__^

    VálaszTörlés