2010. október 20., szerda

Nyuszis sál és egyéb offbrand cuccok :)

Nem tudom, kinél olvastam, hogy szeretne Bodyline nyuszis fülvédőt.
Pár napja a Blaha aluljárójában láttam ugyan ilyen nyuszis sálat, meg volt még valami másik állatkás, mind puha műszőr.

Ára nem volt, nem tudom mennyi, de lehet, hogy föl fog bukkanni a fülvédő is. Más, nem nyuszis fajták már vannak, aranyosak, Lolisak, kék, fehér, rózsaszín, sárga...

Esetleg nézzétek meg. :)
A Keletinél pedig az Ikertex nevű bolt (Arzenál mellett) árul kerek nyakú eprecskés felsőket, olyan 7-800 forintért, tiszta pamut, zöld, világoskék, rózsaszín is van, térdzokniból pedig mindenféle színű, szintén nem drágán. Casualnak tökéletes lehet.
Én vettem egy nagyon szép ezüst szálas térdzoknit, még nem tudom, mihez, de nagyon tetszik! :) Az epres felsőn is gondolkodtam, de nem igazán van mihez hordani. Viszont amit ott vettem, mind nagyon jó minőség, csak ajánlani tudom őket, az eladók pedig igazán profik és kedvesek, segítőkészek.

Csak ha esetleg valaki ruhatárat szeretne frissíteni olcsón, offbrandból. :)

4 megjegyzés:

  1. Csináltam Neked cseresznyés nemez-fülbevalót, Nőci (Olyat akartál? Jól emlékeztem?), szerintem marha jó lett; majd ha már nem fertőzök, átveheted! :)

    VálaszTörlés
  2. heh, hát megvagy:) elvesztettem a blogodat egy időre.
    (nem is tudod, ki vagyok, hehe)

    VálaszTörlés
  3. Juli: fogalmam se nincsen. Megosztod velem? :D

    VálaszTörlés
  4. Megmutathatnád nekem ezeket meet előtt. Bár pénteken szerintem elmegyek Ázsia centerbe is, az közel lesz nekem.

    VálaszTörlés