2010. december 5., vasárnap

A közvélemény kutat ás (ha-ha-ha...)

Nos.
Mielőtt meetbeszámoló lenne, egyrészt tökjó, hogy ennyiren feliratkoztatok a blogomra, sziasztok!! :)
Kommenteljetek nyugodtan, szeretem a kommenteket. Komme-komme-kommentek! :D
Ehe.
Bocsánat.
Másrészt kösziiii a sok szép dícséretet, amit a ruhámra kaptam tegnap!! ^^ Annyira drágák vagytok, nagyon örültem neki. :)

Ellenben. Majd szeretnék Bodyline szoknyát rendelni.
Meséltem már páraknak tegnap, hogy a gothic meg a classis tetszik legjobban - hordani.
A sweet, még ha OTT (over the top, nagyon túldekorált, a nem-loli olvasóimnak - sziasztok Ti is, szia Nóli, szia Juli! :) :P ) is, imádom, de az Gigi meg Nekohime, meg sokan mások - nekem az egyszerűbb, klasszikusabb vonal.
Ha valami, akkor max. bittersweet. (fekete alapú sweet minták)

Amit nagyon szeretek, az a kék, és jó lenne találni kék-fekete dolgokat, de addig is: mutatom, mi az, ami a BLről esélyes lehet.
Szerintetek melyik a leginkább Lyonás? :) Segítsetek nekem választani! :)

Eprecskés - ez bevallom, azért tetszik, mert magasított derekú, és tudnám hordani a piros cipőmmel az eprek miatt.
A kék is tetszik, de az fehérblúzos, azt meg annyira nem szeretem.
Viszont a kockája egy picikét szerintem túl nagy a mintához. :S


Újabb magasderekú, pötyi. (a csaj feje egy borzalom, tudom. Bocsika, nem találtam rendes képeket...:S) Gondolkodom a kéken - de minden babakék fehérblúzos lenne nem?
És nem tudom eldönteni, nem idétlen-e ezzel a sok fehér csipkével, mert a fekete is tetszik, amúgy.

Fehér pötyi, kék pötyi. A második sokkal inkább bejövős, de gondoltam fölteszem a 'testvérkéjét' is.
Ez nagyon-nagyon tetszik, de nem vagyok benne bizonyos, hogy nem tudnám megvarrni pl. egy kis munkával.

Ebből van ugye a piros mintával ruhám, ami anno amolyan dreamdressnek indult, de...
Nem áll jól. :(
A magas derekú szoknyákat viszont szeretem nagyon, szóval...
Csak hát, ez is fehérrel működik.
Itt pl. nem tudok dönteni, de már a ruhánál is mindegyik színben nagyon tetszett, talán a rózsi az, ami egy kicsit kevésbé.
A vörös nagyon szép, mély őszi színű, a kéken meg hatalmas rózsák vannak, és az is igazán szépséges. Tök furi amúgy, hogy egy szabást más mintájú anyagból megvarrnak, de nekem bejött a dolog. :)

Az abszolút kedvenc, feketében. De nem tudnám én ezt megvarrni? Ez még csak nem is sütialakú, hanem egyszerű, rétegezett, bővülő szoknya, csipke nélkül, csak fodorral.
Viszont a minta... óóó, ilyesmi ruhát szeretnék magamnak majd egyszer... *álmodik*


Szóóóval? Szerintetek melyik a befutó? :) ;)

5 megjegyzés:

  1. én bodyline-on ezt várom nagyon:
    http://item.rakuten.co.jp/bodyline/l304/
    főleg mert órás-kockás és végre sötétebb kékes:)(és van zöld is meg lila...de a kékes a legjobb)
    amúgy én rózsa-párti vagyok, mert olyan szépek és le sem kell tépnem a virágokat, hogy az enyémek lehessenek:)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudok dönteni. Mindegyik szép, bár a classic nem az én stílusom. szerintem válaszd az abszolút kedvencedet, olyat szerintem nem érdemes megvenni, amiben bizonytalan vagy.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a túlzott kocka vagy pötty nagyon behatárolja, hogy mivel koordinálhatod, ha nem is vagy sweet, akkor inkább virágos, bár sztem a kekszes szoknyánál nem áll neked jobban semmi más... :D A gyümölcsök se jönnek be?
    Én már megkaptam az "OTT sweet"-emre hogy gusztustalan és ízléstelen, szóval ne is legyél OTT, de azért cukulhatsz néha :D

    VálaszTörlés
  4. Ja, és mikor megyünk teázni??? Hétfőn jössz velünk Luca napra?

    VálaszTörlés
  5. Nekem az utolsó kettő a legLyona-sabb. ^^ Szerintem. :) A többi talán túl pöttyös, meg túl kockás. :D

    VálaszTörlés