2010. december 19., vasárnap

Királylány...

Tegnap fotóztunk.
Nem különösebben ebbe a blogba illőek a képek, van sok ugribugri, pár elég jó közeli, meg néhány vagánycsajos, de ezt, úgy gondolom, betehetem ide.
Hiszen minden Loli királylány egy kicsit, és mindenki várja a herceget, nem igaz...? :)

A hajamat én követtem el, a cipő netről totálisan csodaszép és offbrand (naná:D) a szoknya kölcsönben lévő foszladozó flamencoszoknya, az ékszert kölcsönkaptam, a királyfi meg csak úgy járt a csomaghoz... :) :P

4 megjegyzés:

  1. De aranyos, nekem tetszik ez a kép. :3 Kirakom a linkek közé a blogod, mindig ki akartam csak folyton elfelejtem. XD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a kép! Annyira tetszik a hajad! (Egyszer majd csak megnő nekem is :))

    Teljesen Miracle Candy lázban égek, már annyira várom! :D

    Sugi

    VálaszTörlés
  3. Szió!Yui vagyok a love nadia szoknyás!Na csak azért írtam mert te írtál 2.nak ,hogy megvennéd a szoknyát(cchan blogján)és most már fel van szabadulva mert ichiGo-mégse tudja megvenni.Csak gondolom szólok,hogy aktuális e még :)
    ha igen akkor írj emailt a yuui@live.cn címre :)
    Puszi
    Yui

    VálaszTörlés