2010. december 7., kedd

Wishlist

Eee, hát azért ez egy közelező elem a Loliblogokon, nemdebár? :)

Eszembejutás sorrendjében, kissé esetlegesen, ugyanis annyira nem vagyok profi a printekben. Kb. tudom, hogy mit szeretnék, és erre mennyit vagyok hajlandó szánni.
Páran kérdeztétek, amikor mondtam, hogy tervezem majd eladni a FP ruhát, hogy miért.
Nálam a Loli egy izgalmas és csodaszép stílus, de tudom, hogy annyira (legalábbis még egy darabig) nem szeretnék komolyan foglalkozni vele, hogy nekem megérje burandoba fektetni.

Lelkem mélyén gót vagyok, azt hiszem (haha :D) és ahogy nézegettem az EGA (Elegent Gothic Aristocrat) és társait, rájöttem, hogy hahó, én így konkrétan öltöztem már föl jónéhányszor.
Szóval ha valamibe komolyabban befeketetek, értsd nem Bodyline vagy turioffbrand, akkor az Classic vagy Gothic lesz - valami oylasmi, amit a hétköznapokban is tudok hordani, a gót(os) dolgaimmal.
Mert ameddig full Loliban valószínűleg nem mennék el valahová csakúgy, erősen gótosan mentem már. Mínusz smink, persze.

Szóval előbb fogok varratni vagy varrni, mint venni, azt hiszem. :) Szeretem az összevadászás izgalmát. ^^

És most a wishlist maga (én):

1. normális pufi alsószoknya. (egy már úton van, megnézzük, milyen, meg egy másikhoz anyag is van már)

2. bugyogó (az anyag ehhez is megvan már, tervezek varrni egy rendes hosszú feketét és egy fehéret is, bár én asszem nem hordanám úgy, hogy kilóg.)

3. lecsatolható ujjú fekete blúz. Na ez nagyon jól jönne. Szegény festettke sötétszürke, és nem fekete. :( És inkább költök többet, de legyen lecsatolhatós. :) Pláne, amióta vannak mandzsettáim... ^^

4. rövidujjú fehér blúz (fehéret annyira nem akarok hordani, nem áll túlontúl jól nekem, de asszem szükség lenne rá, nem járhatok folyton feketében...) Ez éppen HMHM, de hasonlít arra, amit szeretnék: kis gallér, hosszított ujj, a végén vastagabb fodorral. Vagy egy állógalléros blúz, azok is nagyon tetszenek.


5. babakék cipellő - ha már rá szeretnék állni a kék-feketére. ^^ Mindenképp szeretnék magassarkút - a BLnek lenne lapos babacipője, de azt valahogy nem. Magas saroook!*_* (ha már úgyis pici vagyok...)


6. Cicás szoknya. (Dream of a Lolita) Awwwww... Ez annyira én vagyok! De sokallom az árát, nagyonis.
Ez azt hiszem az a dolog, amit még ha ajándékba kapnék is, rosszul érezném magam miatta, annyiba kerül. :D


7. Midsummer Night's Dream. (Alice and the Pirates) Na mégis, ez kinek nem dreamprint? :S
Tartom, hogy ezt meg kellett volna rendelnem, burando ide, ár oda. Szerintem ezt lehetetlen lesz megszerezni, és még replica sincs belőle, ha jól tudom.
Ebből kb. bármi jöhetne, bármelyik színben.
Oké, a nagyonvastagpántos JSK kicsit idétlen, de, de... Annak meg az alja csodaszép. Oké, az az OP, aminek ilyen sima betét van az elejében, annyira nem. Vétek ezt a printet nem teljesen körbevarrni!! Ezért tetszik kivételesen jobban a jsk mint a szoknya, mert ebből az anyagból minél több van, annál gyönyörűbb.
Szóval végülis szoknya, jsk, op, bármi... A lila akedvenc, azt hiszem, de a krém is csodaszép, a fekete meg fekete-világoskék. *_* (befejeztem a nyáladzást.)


8. Fidribodri paróka, babakék, csokoládébarna, vagy fekete - olyan, aminek két magasrafogott copfja van. :)

9. Hosszú- vagy háromnegyedes ujjú ruha feketében vagy fekete alapon apróvirágosban (vagy kékben, vagy bordóban... :D) (ők itt épp Victorian Maiden)


10. Rövidujjú pasztell ruha
Ez az infanta nagyon-nagyon szép, a nyakvonal és a rövid ujjak is nagyon tetszenek, de nem vagyok hime-párti szoknyailag - bár egye fene ezt elfogadnám még így is. :) (és hol láttam azt a húzott rózsaszínt, aminél először tetszett meg az asszimetrikus alj? Ah, nem tudom.

Elnézést a feliratért... :S De valami ilyesmi, hosszított derekú, fodor az aljára, szívkivágással, vagy pántocskával keresztbe. Persze vicces, mennyire nem lehet összehasonlítani az Infantával, az mennyivel gyönyörűbb...
Amúgy az első valszeg Mary Magdalene, csak agyonnyomták egy felirattal, nesze nekem.


+1. Ez éppen fekete, de nem hosszúujjú, rövidujjú, de nem pasztell. :D
De ezt, óóó, ezt a ruhát én nagyon tudnám szeretni. ^^ Oké, a gallérja kicsit butuska. De nagyon szeretem az ilyen anyagában mintás feketeségeket. ^^


Hát...
Van mire gyűjteni. :D
(Azt hiszem varratni fogok. :D)
És... Abba az Infantába azt hiszem, beleszerettem, végérvényesen.
Kellett nekem belinkelni? :D
Nektek melyik tetszik? ;)

3 megjegyzés:

  1. Hmmm az ötlet hogy kék-fekete ^^ mer az jó párosítás. :P Nekem legalábbis bevált.
    Amúgy 9/fekete, 10/szürke és a +1 :P
    Mostanság én is sokat gondolkodom a rövidebb szoknyán, de hát az én túrázó-cölöplábaimhoz muszáj lenne akkor a magassarkú, amitől fájok.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem csinos cipő is lehet laposabb sarkú, az 5 cm-es sarokig még kényelmes, és az már emeli is a lábat valamennyire, de még nem fáj.
    Ettől a Clobbaonline-től rendeltem tegnap, ha minden rendben megy, akkor biztosan csinálok egy nagyobb, csoportos rendelést, szóval Lyona beszállhatsz majd, ha van kedved!
    Honnan rendeltél alsószoknyát?

    VálaszTörlés
  3. Nekem alsószonya meg bugyogó kéne nagyon. Nincs valaki, aki ilyeneket rendelésre varr?

    (Bugyogó főleg... hiába veszek két alsószoknyát és vastag harisnyát, befagy a hátsóm.)

    VálaszTörlés