2010. október 16., szombat

Krea-Loli

Ahhhamm.

Holnap tali.
Ójee. :)
A befestett blúzom a kilincsen szárad, viszont... Váááá, nem kaptam tüllt az alsószoknyához. O_o

Szal vagy összehegesztem a bokáig érőmet valami rövidéé, vagy találok holnap még méteráru boltot nyitva :S

A blúz amúgy csodaszép, használtruhás, kemény 300 ft-os darab, kissé megsárgult, de tuszta pamut anyaggal - van róla kép, majd felteszem. Beledobódott a fekete festékbe = csodálatos kis offbrand fekete blúz.
Fehér gombokkal. :D
De hát... Nem lehet minden tökéletes. :D
Most az alsószoknyán vagyok kicsit fönnakadva, hülyehülyehülye, hogy nem mentem el, de a csudába, mindig elmaradt.

Akartam írni csomó mindent, de se befotózni, de föltenni nincs időm, vaaah. :S
Pedig olyan térdzoknikat találtam, csodaság, tegnap a Keletinél (és mindenféle színű van!!) most meg a Humanicban, csipkéstetejű, mentaszínű, szalagos csodaszép., offbrand.

Viszont kint leszünk, remélem szép lesz az idő.
Muszáj aludnom, jelenleg a hiszti-mode van (fejfáj, álmos, nyűgös), de ma este sushi-party! :)
Anyu tök rendes, elvisz:)
Azton gondolkodtam, mit vegyek föl... Ide tökjól ki lehetne öltözni, de köbö a 'Höööörrr...' kategóriaára futja tőlem most.
Ritka alkalom, de: harisnya le, farmer föl.
Szégyen. :)

1 megjegyzés:

  1. Vannak eladó loli cuccaim, nézd meg őket! ^^ http://ichike.blogspot.com/2010/10/elado-cuccok.html

    VálaszTörlés