2011. január 13., csütörtök

Meep :)

Megvagyok még, csak vizsgák meg Karácsony, ilyesmi.
Varrogatok, punnyadok tanulás helyett, és ruhákról álmodozom, miközben az EGLt lapozgatom végig fekete lecsatolható ujjú blúzért nap, mint nap.
*sóhaj*
Nehéz a Loliták élete. :D (pláne hogyha nem csak Loliták, hanem tanárok, egyetemisták, meg ilyesmik is mindeközben. :P :) :))

Tényleg, azon gondolkodtam, egy Loli miben m egy edzeni? :D utálom a melegítőket, és nem vagyok nagy rózsaszínpárti. Tornadresszben? :D Hehehe... :D

Valamint van egy anti-wishlistem is - dolgok, amikre valószínűleg nem fogok költeni a Lolitavilágban.
Szerintem vicces, anti-wishlist, haha. (nem vagyok fáradt, neeem, dehooogy! :D)

1. Usakumya.
Én szabályosan félek a freaky rózsaszín szemétől. Vááááááá! :D

2. Bonnet.
Na ez az, ami csodaszépen föl tud dobni egy öltözéket, és eszméletlenül szép tud lenni, és nyaa, de én nem hordanám, azt hiszem. Olyan... nagy pólyásbabának érezném magam benne. Ellenben HeadEatingBow jöhet! :D (És mondjuk speciel ez a fotó gyönyörű. Nyááá...)

3. RHS
Valahogy nem az én stílusom.
Imádom a platformokat - de akkor legyen sarka! Az RHS kicsit bumszli az ízlésemnek, persze vicces, mert hordok egybeplatformot, és kifejezetten tetszik néha koordikban vagy embereken élőben, de magamon nem tudom elképzelni. :)
Mondjuk az itteni pántmegoldás jöhet, bármikor!! :)


Legyetek jók, és egyetek csokit! ~~~
Én ma kaptam Apuéktól narancsos-chilis feketecsokit. Csak egy kicsit finom, nem nagyon. Egyáltalán. :))))
(És kóstoltam rózsásat meg rózsaborsosat... Rózsás csoki... ^^ A létező leglolitásabb édességek egyike... *_*)
Nyiminyaminyamm! ^^

3 megjegyzés:

  1. hát én edzeni egy kínais melegítőben szoktam meg régi tesis pólókban, de ahová járok láttam már csajokat picsanadrágban ÉS sportmelltartóban vagy cicanadrágban és tornadresszben.
    de lehet, hogy lolitaként valami fodros teniszruhában és cicanaciban kéne mennem:)
    csak úgy vagyok vele ha már szenvedek kényelmesen tegyem:D

    -Bonnet és Usakumyat én se szeretnék-

    VálaszTörlés
  2. Én először egy kis fekete Usakumyát szerettem volna, de azt nem vehettem meg sajnos. Utánna sokáig nem akartam, majd Tsubakit megkaptam karácsonyra.
    Bonnet: volt, cuki volt, másé lett.
    RHS: na, ez a no, bokatörő, billegős. No.
    Ízlések és pofonok. :)

    VálaszTörlés
  3. Én fehér vászonruhában edzek, de aikidóban az az előírt. És lesz végre hakamám! Na nem lettem még mester, csak iaidóhoz kell egyelőre. Már előre félek a vasalásától.

    RHS másokon tetszett, képen nem. De ha nem tartja a bokámat, akkor soha. Így is könnyen meghúzódik. Bonnet-t szeretnék, én a head-eating bow-ot nem raknám fel. :D Usakumya gonoooosz... tiszta pszichopata szeme van. (Azért kéne egy. Egy kicsi.)

    "És Szent Attila magasba emelé az Antióchiai Szent Kézigránátot és mondá: Áldd meg Uram a Te Szent Gránátodat, mivel ellenségeidet miszlikké tépheted nagy kegyelmedben... és ők lakmároznának málét, és lajhárt, sós ringlit babbal... zsenge gyökereket és gyönge szekereket..."

    (Mi az ördög lehet az a sós ringli?)


    Szerintem írok majd én is ilyen anti-wishlistet.

    VálaszTörlés