2011. január 27., csütörtök

Szooooknyaaaaa

Arra gondoltam, veszek ilyen anyagot, és varrok egy szoknyát belőle... :)
Szerintetek? :) Milyen színűt válasszak?

Aztán lészen majdan sales poszt is, még a BL rendelésekből van olyan, amin túl kellene adnom *fekete cseresznyés ruha, szip* nomeg a virágos álomruhácskám, ami ha minden jól megy, gazdára fog lelni Kishinél! ^^
Annyira várom, nagyon drukkolok, hogy jó legyen neki!! Imádom a mintáját, csodaszép ruha, de ekkora mellmérettel én azt hiszem vagy varratok, vagy maradok a szoknyáknál.
Olyan jó lenne, ha valaki tudná hordani, az a ruha igazán megérdemli, hogy szeressék. :) Hiába Bodyline, szépen meg van varrva, és a mintája egyszerűen imádnivaló. A szekrényben meg csak szomorkodik szegény. Szóval drukk-drukk!! :)

Amúgy nem rendel valaki BL-ről? Beszállnék. Szeretnék tornacipőt. XD Najó, meg szoknyát, ehehe.

7 megjegyzés:

  1. Rózsaszín vagy kék. Narancssárga semmiképpen nem. Mi februárban rendelünk. Ha addig tudsz várni. ^^

    VálaszTörlés
  2. Én a rózsaszínre szavazok, az nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  3. Rózsaszín. *_* Hol van ilyen anyag? Nagyon cuki. :3

    VálaszTörlés
  4. Valahogy sejtettem. :D
    Ichigo: vaterán, asszem 490/méter. :)
    Oké, február tökéletes! :)

    VálaszTörlés
  5. Rózsaszínt!!!!!

    Majd én is szeretnék BL-ről rendelni. Heart Buckle cipőt meg egy jsk-t:)))))

    VálaszTörlés
  6. Hogy ha esetleg vennél ilyen anyagot, akkor nem tudnál esetleg nekem is venni? :S Sajna nem vagyok regisztrálva vaterára. T_T

    VálaszTörlés
  7. Ó, pont most fizettem ki, gondoltam megkérdezlek, vegyek-e...
    Persze, megoldható, mondd meg, mennyi kell melyikből (490 métere), adok egyszámlaszámot és át tudod utalni.
    De esetleg regisztrálj föl, nem macerás és néha nagyon hasznos! :)

    VálaszTörlés