2011. január 29., szombat

Ti mit gondoltok? Avagy segítsség, ó, segítség. :)

Namármost.
Igazán szükségem lenne egy rendes blúzra végre, ha már kikötöttem a szoknyáknál (teljes mellszélességgel, mondhatni. Ha-ha.) úgyhogy megnézegetvén az Anna House oldalát, arra jutottam, vannak ott jódolgok, biza.
Kár, hogy ruhában épp nincs sötét alapon virágmintás, mert akkor azonnal rendelnék egy olyat is, éljenek a virágok. :)

Azt néztem, a szállítási költségük nem horribilis, de tud valaki valamit? Milyen minőség, méretben rendben vannak-e, satöbbi. A csipkéket nézegettem, korrektnek tűnnek, van pár (nekem) túlzás, főleg a ruhák között, de elég korrektül összepakoltnak tűnik amúgy. Vagy tévedek? Infót, infót, segítség! :)

Valamint EGLen találtam eztet itt, ni:

Ez BL, de mikori, régi, új, miatúró, úgy megtetszett, de nem láttam felvéve, és azért az nem mindegy. Túl agresszívak a pöttyök, ronda, vacak a csipke, vacak a szabás, régi ruha és már senki nem hordja, fel se vegyem, mert nem 'Lyonás' és különbenis?
Van valakinek linkje erről felvéve? Mert nem árulja drágán a hölgyemény, meg akkor már rendelnék egy parókát is tőle gyorsan. persze ennyit az 'Nemnem, én classic és gothic vagyok!' vonalamról. Haha.

A másik, amiért szabályosan vérzik a szívem, az egy custom ruhát összeállítós oldal: http://www.sweetrococo.com/
Csak saját felelősségre. Én szóltam. :)
Olyan anyagokból varrnak, hogy namég! Tegnap vagy egy órát játszottam azzal, hogy szokikat meg ruhákat raktam össze fejben - aztán bekapcsoltam a programot is, összepakoltam egy szoknyát vele, amit hordanék, anyag, csipke, szegély, ami kell, na mondom nézzük mennyi, rendelek majd tőlük...
A szoknya olyan 200+ dollár, ohne szállítás.

Hát, majd ha milliomos leszek, ugyebár.
Addig meg nyünnyögök a színházi, cicás, lovacskás anyagaik után.
Hát, van ez így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése