2011. február 12., szombat

Minden álom valóra válik egyszer? :)

Nos, hát úgy tűnik csak nyavajognom kellett, hogy nem tudom, mi merre a ruhákkal...

Ma megtaláltam egy Meta LP-s ruhát EGLen, vadi új, sosem hordott, bugyogóval, kis masnis csattal. Fekete alapon virágos, kis fehér csipkével, így ni:

Remélem nem volt elhamarkodott döntés, ennél olcsóbb ruhákat is drágának találtam már párszor, és nem OP, hanem JSK (ami miért is baj? Nem baj...) viszont tetszik a mintája, és úgy tűnik, jó lesz mellben is. Kérdeztem az eladót, hogy jó-e szerinte, és...
Írtak hozzám hasonlatos paraméterekkel rendelkező Lolik a fórumra, és azt mondták, bele fogok férni. Ez tökjó! :)
Ráadásuk a fekete alapszín miatt simán viselhető feketével, de a fehér csipke miatt fehérrel is lehet koordinálni.

Jaj, annyira izgulok!
Elég sok pénz így belegondolva, de...
Új ruha, szettben, és... Jaj, hát nem is tudom.
Ha varratnék, azt hiszem, sokára jutnék el oda, hogy tényleg legyen is ruám, mire kitalálom, megkeresem, megveszem az anyagot...
Plusz amint szép idő lesz, és lemegy a fotózás a FP replika ruhámban, tőle úgyis megválok táskástul-masnistul, (és valszeg) piros cipőstül.

Hm. Amúgy kb. 8 órámmal keresek annyit, amennyibe került, ha belevesszük, hogy van, akitől kevesebbet, van, akitől többet kapok, meg van, aki csak 60 percet jár hozzám...
Oké, oké, még ki se fizettem. Még várom a számlát.

Úristen. Egy valódi Metamorphose ruha.
Metamorphose Temps de Fille, mégcsak nem is a kedvenc márkáim egyike.
Még nem fogtam föl. Szerintem egy darabig még nem is fogom.

Szerintetek? :)
Illik majd hozzám? Jó lesz, szép lesz, milyen lesz?
Ti mit gondoltok róla? :)

10 megjegyzés:

  1. Én azt gondolom, ha megesik, hogy az ember beleszeret valakibe, vagy valamibe, utána már hiába gondolkodik, mert valami bent azt kiabálja max hangerővel, hogy "KELL!!!". =D Szóval ha beleszerettél, már mindegy. Ha meg már megrendelted, végképp. És azt szerintem nagyon jól tetted. =D

    A piros-rózsaszín ruha után ezt nehezen kapcsolom hozzád, de biztos nagyon jól áll ez is. =)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nincs olyan hogy illik-e hozzád. Én ezt úgy mondom hogy tudod-e megfelelően viselni? És szerintem simán.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem illik hozzád :) Sőt, szerintem ez annyira te vagy :D

    Dodie

    VálaszTörlés
  4. Az már jó jel, hogy rózsaszín Mount Fuji-chan ott van mellette:) Szóval biztosan jó lesz:)

    VálaszTörlés
  5. Liani: Az annyira nem én vagyok az a ruha: D De ezt mondtam is, hehe. Ennek ellenére jó volt hordani:)

    Nóli: teljesen igazad van! : )

    Szia Dodáj! :) hihi, köszi! ^^

    Sakura: Iigen, gondoltam is Rád,a mikor láttam! :)

    VálaszTörlés
  6. Tudom, hogy nem te vagy, már mondtad és írtad is sokszor, nekem mégis abban rögzültél bele az emlékeimbe, ha rád gondolok, abban a ruhában vagy, vagy pedig esetleg abban, amelyik egy képen van, s egy fiú adja a cipőt a lábadra. =) De inkább a piros-rózsaszín ruha. XD

    Majd látlak ebbe - remélem, gondolom - és akkor rögzül ez, ami már a szerelembe esésed ruhája lesz. =D

    VálaszTörlés
  7. Az OP nem a legjobb nyáron. A JSK-t sokkal jobban tudod hordani nyáron is és jobban alá tudsz öltözni télen. Szerintem. :)
    A ruha isteni, első burandónak tökéletes, és Lyonás is. Nagy mákod van, hogy van hozzá bugyogó, és masni is. Na, és itt jön az, amit én is művelek: felveszel egy fehér blúzt hozzá és egy fehér headbowt, és a kismasnival feldíszíted a headbowt, és fullkoordi!! :D
    Awww! <3 Gyönyörűűű leszel!!

    VálaszTörlés
  8. Ammindenit, ez gyöööönyörűséges~~~*w*
    Gratulálok hozzá!!!! <3

    Ibu

    VálaszTörlés
  9. Nagyon helyes! Főleg a saját anyagú bugyogó. :D

    VálaszTörlés
  10. Ez egy nagyon jó kis kompakt szett! ^^ Nagyon jól koordinálható, és sztem illik hozzád. ^^

    VálaszTörlés