2011. február 9., szerda

Wishlist?

Rájöttem, mi a bajom főleg. Hogy nem tudom, mi is lenne az én álomruhám.
Valahogy ami tetszik és megfog az egész Lolita-dologban, annak nagyon nagy részét nézni szeretem - gondolok itt Gigi és Nekohime OTT sweet összeállításaira, ami maga a tejszínhabos cukormennyország, és talán egyszer beöltöznék én is így, de alapvetően tényleg sokkal jobban vonz a classic-gothic vonulat.

Szeretem az eleganciát, a virágos anyagokat, az egyszerű, A-vonalú szabást, a sötét színeket.
Ezek a ruhák viszont sokszor minta nélkül, különösebb bonyolítást nélkülözve készülnek, és lássuk be, sajnálok értük kiadni annyit, amennyibe kerülnek.
Persze, tudom, hogy csodálatos anyagok, meg minden, de valahogy egy különleges printért sokkal ésszerűbbnek érzem a magas árat - azt nehezebb reprodukálni.
És igen, én sajnos (?) az olcsó loli vagyok... Én replikákat fogok venni, vagy varratni fogok. Persze sokszor az sem jön ki olcsóbban, de sokat gondolkodtam ezen mostanság.

Nekem a kinézet és az összhang a fontos, azt pedig nálam sokszor a kiegészítők, apró részletek jelentik. A másik, hogy valószínűleg varratni leszek kénytelen mindenképp, hiszen alacsony mérethez tartozik egy szélesebb kerület. :)
Úgyhogy most erősen gondolkodom, mert így nehéz keresgélni. Ki kéne szabnom egy összeghatárt, és azon belül szétnézni, tudatosan EGL-en.
Csak pl. ott vannak a vöröses-bordó anyagok, amik csodaszépek, de mivel kordinálom?

Imádom az IW, Mary Magdalene dolgait, de nehéz EGLen kifogni olyat, ami tényleg, és méretben is jó.
Sajnos, ahogyan egyre többet nézgelődöm EGL Salesen, elég kevés print van,a mi valóban és tényleg elnyeri a tetszésem. Nem tudom magamon elképzelni. Persze más egy kis bélyegkép, de valahogy a Midsummer Night's Dreamen kívül nem éreztem ilyet, hogy hű, ide nekem azonnal.

Szóval azt hiszem, most egy kis leállás-elmélkedés jön - a régebbi whislistről pl. a cicás szoknyát meg fogom rendelni, és mindenképpen varrok magamnak valamit, ami virágos, talán épp magasderekút... De ezek átmeneti projektek.
Mindenesetre azt hiszem, át kéne gondolnom, hogyan is szeretnék továbbhaladni a Loliságomban. :) Mert az, hogy 'szeretnék egy JSK-t', na az nem túl konkrét... :D Egyelőre még.

2 megjegyzés:

  1. Tök sok poszt van EGL-en, hogyan csinálnak loliták gardróbot majdnem csak offbrand cuccokból. Mondjuk amerikában sokkal több ruha bolt van, az tény. Itt max a H&M-ben bízhatsz, ami még nem is olyan drága.
    Az amit most mi csinálunk, az a saját bolondságunk. Most így érezzük jól magunkat, tudjuk hogy másnak ez sok, biztosan sokan mondják ránk, hogy bohócok, viccesek vagyunk, és biztos lesz majd fekete-barna classic időszakunk, amikor majd vihogunk a képeken... Attól mert valaki nem azt csinálja, mint mi, attól még más is gyönyörű, és teljes értékű lolita ha nincs ráírva hogy full burando.
    Legyen az anyag jó minőségű, a csipke ne legyen műanyag, a koordináció egyben van, és ráadásul még jól is érzed magad benne, akkor HAJRÁ!! Légy önmagad, légy boldog úgy ahogy vagy. Nah, szerintem ez a legfontosabb. :)

    VálaszTörlés
  2. Íííí, köszi^^ Én is erre törekszem, csak azt éreztem, hogy imádom nézegetni a koordikat, és ami kezdetben erre terelt, az mind-mind sweet volt, de valahogy nem látom magam talpig rózsiban :D De imádom, hogy ti csináljátok, és láthatóan csudajól érzitek magatokat benne - tudom, mert nekem ugyan ez a fűző-szoknya.
    Egyszerűen csak szeretnék kicsit fejlődni, és hirtelen nem láttam, merre, csak azt, hogy ácsorgok egy helyben, mert semmi nem elég jó. :D

    Ja, és a mézeskalács gyűrűt azóta egy egész tánccsoport megcsodálta és kikiáltotta egyértelműen zseniálisnak. :D

    VálaszTörlés