2010. szeptember 25., szombat

Ikea-Lolita

Először is: A csomagommal minden rendben, hétfőn érkezik! :)
Juhúú! :)

Másodszor pedig: Ma használtruhában vadásztunk, én loliable (Lolisítható) blúzt, amolyan kerekgallérost, állónyakút, csipkés-fodrost, Technikus-san meg inget, kabátot.
Hát, nem volt.

Lett helyette viszont cicás-egérkés függöny, amiből minden bizonnyal szoknya vagy ruha lesz, de meg kell még nézni, mire jó, Anyu azt mondta, túl vastag pörgősszoknyának meg ruhának is.
Talán ágynemű, vagy nem is tudom... Valami mindenképp, mert nagyon kis aranyos. Babakék-rózsíszín, alvó cicákkal, meg némi időszakos virággal. :) Még a boltoslány is megdícsérte, milyen kis aranyos. :)
(Amint rendbejön a képfeltöltés fotógép-számítógép között, teszek be róla képet.)

Valamint van még kis fekete kerek táska, csattal, fülecskével. Pont annyira kerek, hogy ne dőljön el, ha leteszem.
Belül kistükör, apró zseb, talán sminkes- vagy piperetáskának készült, de nekem valamiért egyből a Baby táskák jutottak róla eszembe.
Picit meg van kopva az egyik fele, ami ugyan csak ellenfényben látszik, de szeretnék rá tenni majd valamit. Már áttisztítottam fertőtlenítővel, meg szappanos langyosvízzel, utána jött a cipőfény, de sajnos közelről még mindig látszik a hiba... A másik felén pedig van egy kis benyomódás. Hm-hmm. Szóval még forgatni sem lehet, mindenképp kell rátenni valamit.
Nehézség: műbőr. Hm. Lehet kell hozzá venni valami olcsóbb övet és abból hegeszteni egy masnit, kiskutyát, stb, vagy marad az akrilfesték. :D

Találtam még számtalan plüssállat között egy tépőzárral nyíló macifejet, amit azt hiszem, némi tisztogatás után kistáskává fogok alakítani.
Én ugyan szerintem ha már valaha sweet leszek (Sweet Loli: cukorkaszínek, gyümölcsös, sütis minták, édes kis kiegészítők, plüssállatok, stb.), akkor is inkább bittersweet, (Fekete alapon ugyan ez :)) és ha valami, akkor a, a kutyás táskám, ami fekete, kockás fülekkel, b, ha valóban sweet, akkor már LOVACSKAAAAA! :D
Ihihi.
Khm. Szóval.
A maciból kistáskát szeretnék csinálni, ami aztán majd remélhetőleg megtalálja a gazdiját... Amint jó lesz a gépem, vagy beizzítom a scannert, felteszem róla a terveket.
Hevederpántot tervezek rá, hogy erős és kis strapabíró legyen, a közepén végigfutó szalaggal, esetleg csipkével, érthető okokból. :) A maci fülére levehető masnit (esetleg többfélét is, nem tudom...), a szemét-orrát még meglátjuk, de az orra valószínűleg le lészen cserélve majdan valami kedves kis gombra vagy kristályra. (Kérdés, mennyire akarok én émelyítően édeset... :))

Valamint megtaláltam azt hiszem az IKEA-Lolita ideális alapanyagát, íme:

Nem tudom, az a szegély... Ordít azért, hogy Moi-Méme-Moitié utánérzésű szoknya válljék belőle... *_*
Van belőle ablakpánra, meg az anyagból ágynemű varrva, nem néz ki rosszul, bár én nem szeretem a fehéret (túl könnyen piszkolódik), és folyton csak ki akarnám festeni az anyagot... :D
A minta egyébként egy svéd mangaka, Åsa Ekström munkája, és a 'Skandinávia találkozása Japánnal' keretében készült.

Sőt, találtam egy nagyon szép blúzt ma Vaterán is:

Ugyan a csipke pamutnak tűnik, vagyis alakítható lenne feketévé (mire nem jó az a festék, hmmm... :)), valószínűleg elég rövidke, szóval még meglátjuk. Magas derekú szoknyához vagy éppenpont ideális lesz, vagy... Marad a virágos JSK-hoz (kötényruha) alávevősnek.
Ah, mennyi probléma. :)
Mindensetre nagyon tetszik, az ujja végén is kis csipkemandzsetta van. :)
Szeretjük a használt ruhákat, azt hiszem, sőt, ez tipikusan fűzőkompatibilis is, ahogy most elnézem.

Lassan le kellene kattannom a ruhákról, annyira bele vagyok zsongva, már tűkön ülök, hogy megjöjjön a kis csomagom... Egész nap a tükör előtt fogok billegni, szégyen, valamint gyalázat. :)
(Majd kezdek valamit a pokol tüzével a lábaim alatt... :))

Most viszont alvás, holnap hosszú lesz a nap, csodálatos ír-kortárs táncbemutatóval, (A Stefánia Palotában! És nem érkezett meg a ruhám... Grrr...) meg előtte némi Ligetes önkénteskedéssel (erről majd esetleg máskor, hogy mit, hol, hogyan... Esetleg. :))
Cica-sama is már összetekeredve szunnyad a fotelban, megyek, példát veszek róla. :)
(Cica-sama egyébként a lehető legostobább nevekkel rendelkezik, aminek a fele tényleg buta, a másik fele rettenetesenborzasztóan édesgügyögős, meg van néhány normális is. A Cica-sama a legújabb. Eddig Munnyogi volt, az elmúlt pár hétben. :) Hallgatni pedig csak a Cicára hallgat. Okos dög, tudja ő...:))
Cukormentes jójcakát. :)

1 megjegyzés:

  1. hihihi, sztem tök helyes bittersweet leszel :>
    nem mintha annyira értenék a lolitához, de mindenesetre sztem illik hozzád a stílus :3

    amúgy Ibu voltam. Sztalkolás megy ezerrel :DDDD

    VálaszTörlés