2010. szeptember 24., péntek

Szegény kicsi csomagom O_o

Szegény kicsi csomagomat, amióta csak föladták, naponta vagy háromszor (kit akarok becsapni... legalább tízszer) megnézem, merre jár.
Első DHL-es rendelés, és a tracking number csodája... :D
Tegnap kellett volna megérkeznie, már a rendelésnél megadott időpont szerint, de egy nappal később adták föl, tehát ma.
Először feltették a repülőre, ahonnan Hollandiába ment, onnan Belgiumba, aztán Németországba, ahol egy jó darabig várakozott, ('Mit jelent az, hogy on hold? Jajaj!') én meg fölváltva gondoltam arra, hogy örökre ottfogják, és külöben is, szegény biztos nagyon egyedül van. :D (a hideg és sötét raktárépületben, a millió másik csomag között, iiigen...)

Aztán amikor ma reggel ránéztem, egyrészt nagyon megörültem, hogy már határon belül van, másrészt... 'Clearance delay', mondta nekem a DHL oldala.
Ajjaj.
Úgy tűnik, minden számolgatás és összegcentizés ellenére (elvileg az összeg nem vámköteles, ezútonis köszönet Giginek a sok-sok segítségért!) bekérette a vámhivatal, mint megtudtam.
Mivel én nyuszi vagyok, kapva kaptam Technikus-san felajánlásán, hogy fölhívja őket.
Igen, mondták, a vámhivatal bekérette, hétfőn érkezik, ha nincs semmi, ha van, majd fölhívnak.
Hétfőn ugyan éppen pont nem leszek itthon, mert óráim vannak, de inkább jöjjön hétfőn hiába, minthogy bentfogják a vámon. :(

Kicsit megijedtem, azt hiszem, és picit csalódott is vagyok, mert nagyon-nagyon várom már, annyira izgulok, hogyan fog állni a ruha!
De nézzük a jó oldalát: Akár el is mehetek holnap anyagot venni, és akár meg is varrhatom az alsószoknyát hozzá. Hmm... Csábító az ajánlat. :)

Néha kicsit elbizonytalanodom, nem csavarodtam-e bele túlzottan ebbe az egész ruharendelősdibe...
Bár azt hiszem, nem költöttem rá többet, mint egyébként költhetnék ruhára...
Viszonylag ritkán veszek boltban ruhát, a nagy részét akkor is használtan, esetleg netről.
Oké, ez most éppen nem farmer meg pulcsi, de ha minden jól megy, a nyáriruha-kérdés is megoldódik ezzel részben. :)
Tény, hogy a 'szükség lesz egy meleg nadrágra télre' kérdés meg nem. De hát legfeljebb majd megint járok szoknyában... :D
Erről jut eszembe, át kellene pakolni a szekrényem. Hmm.
Úgyhogy most fogom magam, kiteregetek, ha már ilyen szépséges napos az idő, fogom a cuccom, és elmegyek edzésre. Túl régen voltam már, és rám férne.

Addig is, kaptok valamit, ami nekem tegnap vagy öt percre leállította az agyműködésem - Technikus-san ezen hozta a filmeket. (Tán megsejtett valamit, amióta vagy egy hete csak a ruhákról beszélek? :D) A medúza lábait brutális módon ki kell rángatni, hogy megjelenjen az USB - Tadaa! Adathordozó! :D Ja, igen. A Mia névre hallgat, és van belőle fiú is, csak ő kék. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése