2010. szeptember 27., hétfő

Megjött Moszkvából a csomag... :)

És nem egy kalóz LGT-cd van benne, hanem...

A csodaszép ruháim és cipőim!! :)
Csak hogy véletlenek nincsenek, ugye...
Végig, egész reggel vártam a DHL-es futárt, majd mikor kinéztem az ablakon, ki-mi dudál iylen éktelenül, megláttam az utca végén beszorult túristabuszt, (igen, kicsi az utcánk...:)) és...
Igen, a sárga DHL-kocsit a kapunk előtt!
Nosza rohanás át a szomszédba (Anyu nevére lett kérve, az övében nincs ékezet egyedül:D), ahol mint kiderült, Hugi otthon van, mert vacakul volt, és nem ment suliba, úgyhogy már be is engedte a futárt, aki jött is fölfelé - nem egy, hanem kettő csomaggal!

Nem csak az érkezett meg, amit a vámon megfogtak, hanem amiben az esernyő, a kekszes szoknya és Ibu cipője is benne volt.

Igen, nem gondoltam végig teljesen, mit és hogyan, úgyhogy kétszeres postaköltség volt, de nem fért volna bele egybe, és ha már, akkor rendeltem pár apróságot karácsonyra ajándéknak is (nyuszis hajgumi, p.l.) és egy adag műszempillát a sminkességhez és az elkövetkezendő fotózásokhoz. :)

Persze, végigfotóztam a bontást, a két lezárt dobozt, a ruhákat, mindent, csak a felénél lemerült az elem, és hogy feltölteni mikor fogom tudni, na az még egy rejtély, azt hiszem.

Viszont rájöttem néhány dologra.
Azt hiszem, nekem nem érdemes komolyabban befektetni Lolitába. Tervezgetni és összevadászni jobban szeretem, erre a Vaterás blúz kapcsán (is) jöttem rá. A kitalált összeállítások fele már így is erősen nem Loli, azt hiszem, egyfelől amolyan fúziós divat nálam ez (fúziós alatt értem hogy kombinálni, kombinálni, kombinálni... Bármivel, amit elbírhat), arra meg a Bodyline még elnézhető, egy Angelic Pretty már nem.
De persze meglátjuk majd.

A másik, hogy igen, ez az a forma, ami az én erős homokóra alkatomhoz igencsak kérdéses, mennyire áll jól, és mennyire csinál belőlem kis duci sütibabát.
Node. Erről majd azt hiszem, később fogok filozofálni.

Ami a vicces, hogy a beszámolókban írják, hogy a pamut vékony. Te jóságos, miből dolgoznak akkor az igazi márkák? Még a vékony ruha anyaga is vastagabb, mint jónéhány meglévő ruhám, pedig én igazán ritkán veszek nem pamut dolgokat, a műanyagot utálom és viszketek tőle.
Ezek viszont, szép mintájú, erős anyagok. Sőt a poliészter ruha (a nagyonrózsás, amit nyárinak vettem, nem Lolitának) az egyik legpuhább és legvastagabb.
Nemértem:D

A piros cipellő, amit szintén rohangálósnak rendeltem, eléggé műanyag-kinézetű, tanulság: inkább offbrandot vadászni a színesből. Amúgy nagyon kis helyes, köszööm, köszönöm minden Lolinak, aki a blogján/beszámolóján leírtam, hogy fölszámozzák.
Alá rendeltem egy fél számmal, de picit vastagabb pamutzoknival már jó. (icipicit csúszkál, lehet ki kell tömni, de nem vészes.)
A magassarkú egy álom, fekete, kényelmes, szuper - csak a pántjai nem tudom, hogyan tekerednek:D Lehet, kicsit át kell szabni őket, majd megnézem, a fotón hogyan van, mert még nem sikerült összerakni xD
De az, na AAAZ szerelem,, első látásra.
ÉS a kis fehér szívecskék az orrán éppen olyanok, mint a kekszes szoknya mintája!
Másik nagy szerelem.

A ruhákkal már elkezdtem kombinálni, hol szedem le a csipkét és varrom át - jó hétvégés munkák lesznek, de sajnos, bármennyire szép is a szegély, a csipke test-része maga háló - két hordást ha kibír:S
A kék-fehér rózsásat imádom, az kérdés nélkül csodaszép, fantasztikusan áll a színe, a hosszított fazonja, minden, minden, egyszerűen minden! :)
A bézs alapon rózsás 'nevelőnős', miután leengedtem a pántot az alsó gombra (szabályozható, és keresztbe is lehet gombolni, plusz pont!) már jó, egyébként sajnos nagyon fölveszi az anyagot a mellem, és kb. a derekam közepétől indul a szoknyarész - jujjdeelőnytelen az nekem, ha onnan kipuffosodik.
Először azt hittem, nem is igazán fogom tudni hordani, hanem eladós lesz - kár, nagyon álomruha kategória volt. Aztán megtaláltam a gombokat:D
A cseresznyés pedig nagyon aranyos, azt is inkább nyárinak gondoltam, de muszáj alá legalább egy kicsi alsószoknya (jó, ezt azért sejtettem...), különben buta a formája.
No igen, ez valóban műanyag alul a szegélynél, meg a pántnál, gondoltam lefejtem, kap egy pamut szegélyt, ez alul szerintem meg is fog történni.
Fölül viszont helyesen van megvarrva, ilyen kis 'szárnyacskás' jellegű. Oké, kicsit kínai a beütése... Ha meg tudom csinálni hasonlóra, lehet, hogy kicserélem ezt is, bár ez szinte biztosan igényel némi (sok?) segítséget valakitől, aki kicsit tapasztaltabb szabó, mint én. (a varrással köszönöm, nem lesz gond:))
Meg persze meglátom majd még, a műanyag anyagot könnyebb tisztítani, és ha nyár, amúgy is ott fogom átizzadni, vállban-hónaljban.

A masnikból, amit adtak hozzájuk, szerintem fejremasni lesz:)

Szóval beindult a kreatív üzemmód, szerintem alig lesz, amelyikhez nem fogok hozzányúlni. :)
Jaigen, a másik nagyon, nagyon, de nagyon kedvenc az a fekete hangjegyes napernyő. Ami esernyő. Egyértelműen.
Hatalmas, esőálló, és... Szép. Egyszerűen csak szép.
És gothable. :D Is. :)

Hm, fölakasztottam a ruhácskáimat, most ott pihennek az ablakkilincsen. Annyira örülök, nagyon jó rájuk nézni!:)

Persze megint rám jött, hogy 'Uh, kell-e ez nekem mind vajon, és úristen, mennyit költöttem már megint', stb, stb.
Azt a helyzet, hogy ha végiggondolom, persze, nem kell nekem 3 nyári ruha szeptember közepén.
De hány éve vadászok rendes, nem hasat csináló, nyárimintás, szép ruhát? Három, négy? Vagy talán még régebb óta?
Biztos kell nekem piros cipő? Igeeen! :)
És esernyő? Oké, megvagyok nélküle, van 3 összecsukható rohangálós, amiből az egyik már szétesik. De elegáns, kampósfogantyús nincs. (Mostmás van.:))
A pénz meg... Nos, az angliai három hónapból, még úgy is, hogy kint igazán nem centiztem különösebben, sőt, fűzőt is vettem belőle odakint, még így is maradt rengeteg.
Költhetném okosabban?
Hát persze. Miután átváltom forintra, nyilván. Mindig lehet okosabban elkölteni, m int ruhára. :)
De mit is mondtam? Rendelek belőle egy igazi, királylányfantasyhoz illő ruhát. Hát, nem azt rendeltem belőle, mert nem volt, ami tetszett.
Ruhára kerestem, ruhára költöttem el. :) (Spec ha varratok, még szerintem minőségi anyagból, anyagköltséggel is ki tud jönni a maradékból, ha mégis úgy döntök, hogy.)


Najó. Léleknyugtatás megtörtént, azt hiszem, megpróbálom majd átbűvészni a képeket a gépemre, és megmutatni majd őket. :) (Nyillllván mindenki CSAK ERRE kíváncsi. :D)
VAn néhány Cica-samáról is, amint éppen élvezi a temérdek csomagolóanyagot. A cipőbélésnek használt habműanyagot pl. előszeretettel cincálta.
És Őfelsége Kisasszony valamiért roppantmód szeret nagy, kiterített anyagokon ülni-feküdni. (ilyen szfinx-ülésben, tudjátok) Ezt prezentálta is nekem - a kekszes szoknyámon. :D
Jó ízlése van a kishölgynek. :D Most amúgy az ablakban üldögél, igencsak jól mutat a felakasztott ruhák mellett... :D

Ó igen. El ne felejtsem. Mosás, vasalás. Uh. Na az még egy programpont.
De azt majd holnap. Most csak gyönyörködés van. :)

1 megjegyzés:

  1. nyuhuhuhu~
    jövő héten valamikor mostmár muszáj lesz átmennem, mert nuuuh~~~ cipellőőő~~~*-*
    amúgy naaagyon kíváncsi vagyok a ruháidra is, majd azokat is jóól megnézegetem! *_*;;;
    Amúgy ha gondolod viszek fényképezőt, és akkor az összeset be tudjuk rendesen fotózni :3

    VálaszTörlés