2010. szeptember 30., csütörtök

Minyukka


Bontás előtt, háttérben a macska papírgalacsinjával. Iiiiigen, átvámolták, szétszedték, újracsomagolták. De legalább a benti dolgoknak nincs baja! :)

Minyóka úgy gondolja, neki is jár valami. Például, hogy szeretné magát Bodyline ruhának hinni egy kicsit.
(Ez az a csomag, amit gondolom a vámosok nyitottak ki ilyen okosan, hogy feltépték a szélét... Mert nyilván, a hátán található visszazárható ragasztócsík csak dekorációnak van... -.-
De legalább a kishölgy talált magának egy remek szórakozást. :)
Háttérben a piros cipellőm, előtérben a csíkos zoknim, a csíkosszoknya (még) becsomagolva.

Este, rettenetesen fáradtan, kávéval.
'Jaj, ne már, hülye fejet fogok vágni! Az a morzsa ott a szőnyegen amúgy is sokkal érdekesebb...'
Bal szélen a karton, benne a csomagolóanyagokkal, macskaszelidítésre.
A cipő szívszerelmem, de a pólót pl. nem vettem át... Szégyen a fejemre, háromszor. Bár ez úgyse loliruhának jött, azért meglepően csodaszép. :)

És tényleg hülye fejet vágok. El sem hiszem. :D A harisnyám nem koszos, hanem összemosták egy batikot zöld pólóval, azért foltos, csak eredetileg hosszabb szoknya volt rajtam és nem látszott.

Még mindig nem varrtam alsószoknyát, és még mindig imádom a ruháimat. :)

3 megjegyzés:

  1. Wow, ezek a kék rózsák csodaszépek! *_*

    VálaszTörlés
  2. Ugye? *_*
    Nagyon gondolkodtam, a fekete-piros legyen, vagy ez... Az sokkal többször hordható, nem annyira feltűnő, pl. fekete harisnya-felsővel, de ez meg kéééék...
    Aztán mire oda jutottam, hogy megrendelem, a fekete-piros elfogyott. :)
    Nem baj, így még jobban örülök neki, mert gyönyörűséges a színe, és a kék azt hiszem amúgy is jobban áll nekem. ^^' Ennek egyszerűen így kellett lennie. :)

    VálaszTörlés
  3. awwww annyira jól áll ez a kék ruci! *-*
    nagyon illik hozzád :>

    VálaszTörlés