2011. május 16., hétfő

1. A lolita világ a te szemeddel - írj tíz gondolatot!

1. Imádom. Imádom a fodrokat, a porcelánkislány szépségű, teljesen eltorzított testarányú babákat, napernyőkkel, fodrokkal, patában, édes fagyiszínekkel. Valami megfoghatatlan mesevilág számomra a Lolita, nem is innen, hanem valahonnan Gumicukorlandből.

2. De persze ha öltözni kell, akkor classic, gothic. Óóó, bársony. Szeretnék egy bársony ruhát... Meg az Innocent World és a Mary Magdalene fantasztikumaiből...
Oké, ez nem volt gondolat.

3. Valahol viszont néha utálom az egészet, hogy minek költenék én erre ennyit, és sose lesz ilyen hosszú és göndör hajam, és ilyen alkattal hogyan öltözzek föl, és én nem vagyok egy fodribodri, türelmem sincs ennyit szórakozni öltözködéssel, piperészéssel, és...
Aztán elmegyek egy meetre, kiöltözve a magam kis butuska módján, és ANNYIRA JÓ. :)
És rájövök, hogy hűűű, komolyabban szeretnék vele foglalkozni. De ugyan minek költenék én erre ennyit, és sose lesz ilyen hosszú és göndör hajam, és ilyen alkattal hogyan öltözzek föl, és én nem vagyok egy fodribodri, türelmem sincs ennyit szórakozni öltözködéssel, piperészéssel, és...
:D

4. Azért bizarr, mennyire eltorzítja a testarányokat. Babaszoba divat! :)

5. Titokban szeretnék egyszer büntetlenül beöltözni tetőtől talpig úgy rózsaszínbe, fodrokba, göndör parókába, hogy az utolsó négyzetcentimig sikít rólam a dekadencia: smink, köröm, egyszerűen minden... Mintha csak egy divatlapból léptem volna elő, lebegő szempillácskákkal. És így végigsétálni valahol a többiekkel. Lehetőleg az egész városon. ^^

6. Ennél is nagyobb álmom, hogy a számomra fontos emberek, például a családom és a barátaim előtt megjelenhessek így és ne kelljen magyarázkodni, elfogadjanak - így is.

7. A Lolita kultúra fontos részének tartom a mindenmást: viselkedés, illem, satöbbi. nagyon sajnálom, hogy ezek kivesztek és már nem tanítják őket, már alig adnak a nők arra, hogy valami különlegeset és szépet fölvegyenek néha...

8. Kedvenc ruhadarabom a kesztyű... lenne, ha lenne belőle néhány pár. Igen, szeretnék csodaszép csipkekesztyűkben járni...

9. Először egy vizsgaidőszak alatt találtam rá a lolitákra, és annyira jól esett nézegetni a vidám kis meetképeiket... :)

10. Ha tehetném, gyakrabban öltöznék 'jemezbe': gótnak, steampunkosnak, Lolitának, ezek keverékének... Ami itthon jelmez, azt Londonban meg se nézték kétszer - ezért szerettem nagyon kint élni. Remélem az emberek tényleg egyre nyitottabbak lesznek mindenre, ami 'más'. Hihetetlenül jó érzés ugyanis szépnek, csinosnak lenni, és egyszerűen csak azt viselni, amiben jól érzed magad.
Tegyétek Ti is ezt, akár Lolita, akár kopott farmer az, amitől kényelmesebb és szebb lesz a világ! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése