2011. május 27., péntek

11. Egy nap egy lolita életében - fotókkal, vagy anélkül :)

Nnnna. :) A mai napot végigfotóztam, csak a Ti kedvetekért! :D
Amúgy nincs 'átlagos' napom, szóval... :)

Kezdetnek jóóól elaludtam. Ez az ágyneműm, és Glada, a lovacskám, akivel megosztom az ágyam, ha egyedül alszom. (Néha akkor is, ha nem.:))
Aztán beugrottam a zuhany alá, és megmostam a hajam. Tegnap éjjel már nem volt hozzá türelmem, úgyhogy most sort kerítettem rá, de amúgy egyébként este szoktam fürdeni.
Közben takarítottam egy kicsit, szegény fürdő már nagyon rémes volt koszügyileg... :)
Ez a kép utána készült.
Itt meg éppen törölgetem a hajam. A zöld törcsi egy ismerősöm ajándéka. Évek óta szerettem volna ilyet, és amikor nála aludtam, (Londonban:D) és mondtam, hogy óó, milyen szép színe van, mióta keresek ilyet, nekem adta. De nem akartam elfogadni, úgyhogy apuékkal vitette haza, titokban. :D Amúgy kb. másfélszer akkora, mint egy normál fürdőlepedő. Egyszerűen imádom! ^_^
A macska megtalálta a fényképezőgépet. :D
Jól megörültem a virágnak, amit Párom hozott pár napja. ^^ Olyan kis csodaszép!! ^^
Reggeli. A baracklét párom hozta (tökjó!:)), a retket meg fölvágtam neki múltkor, és most is kedvet kaptam hozzá. A nem virág alakú retek szegény idő előtt leharapódott... Csakúgy, mint a messzebbi pirítós sarka. :) A pirítós sarkát mindig le szoktam harapni, még mielőtt megkenem... :) De legkésőbb utána! :D A bögrében bergamotos tea van. ^^
Almás zabos keksz. Szintén drága Páromtól. Hm, ha belegondolok, tök jó dolgokat hoz néha... :) Mmm!
Ő ugyan nem mai, de majdnem ebből ittam a teát (kávét, mert majdnem kávé lett, csak eszembe jutott, hogy elfogyott a tej..:D) Tegnap találtam, és mivel fejjel lefelé van benne a tündér, féláron volt. Nekem éppen azért tetszett meg, mert ilyen kis butus. (Ha iszol belőle, rendben van a tündér, amúgy:D) És már régóta szerettem volna beszerezni egy termoszbögrét, úgyhogy nagyon örültem ám, hogy így megtaláltuk egymást! :)
Bementem, hogy elintézzek pár dolgot, banki utalás, satöbbi... Nos, keresd a hibát a képen.
Elárulom: macskaszőr. Naná, hogy a fekete ruhámra kell ülni, mi! A loliruhámra, igaz, te finnyás dög? :D
'Problem? :D'
Utána ránéztem a leveleimre, és láttam, hogy a mára szervezett esemény (Kiöltözős sütizés vol.2, ami az, amit a neve is mutat:D) falán van pár komment, hogy a lefoglalt kávéház túl drága...
Hát, sajna nem volt időm rendesen utánanézni a dolognak, és nem akartam oda foglalni, mint a múltkor is, de valami megoldás kellett... Úgyhogy gyorsan elkezdtünk körbeüzengetni, és végül a Károlyi-kertben állapodtunk meg.

Ez itt az összeállított koordim, amit végül nem így vettem fel... És az epres alsószokim sincs rajta.
Itt a macska éppen jóváhagyja a dolgot...
Ez pedig a tükör, háttérben a csetreszes (hajdíszek, masnik, piperecuccok..) előszobafiókossal. :)
A tükrön kedves emlékek, képeslapok, báli meghívók... :)
Végül nagy nehezen el is jutottam a kertbe, ami csodaszép volt... De nem találtam a többieket! Aztán meglettek:
Innen később, némi fotózkodás után (beszólt ám a biztonsági őr!)...
...átmentünk Budára, ahol sütiztünk (én), meg fagyiztunk (a többiek:)). Itt már sajna nem csináltam képeket, de meleg volt meg fáradt is voltam kicsit... De a cukrászda nagyon jó hangulatú volt! :) A házi meggyes pite pedig nyamnyamnyamm!
(Pedig direkt ezért is vittem a gépem, hogy na majd ott fotó... Ááá, gyík vagyok! :D)

Még beugrottunk az IHB nevezetű társas eseményre (viccesek voltak a törzskocsmás bácsik, berobbant úgy 9 csini csaj, és letrappolt a pincébe...:D) ahol még ücsörögtünk kicsit és úrilányhoz nem méltó dolgokról fecsegtünk. Csaba meghívta a lányokat egy kör gyümölcslére, mert nem akartunk alkoholt inni, én körtelevet kaptam... Nyamm! :)

Aztán hazafelé elkezdtem sétálni a magassarkúmban, hátha kiszellőzik belőlem a cigifüst (BLEH!!), és ácsorogtam egy jó darabot a Szabadság-hídon, hallgattam a Quimby-koncert elszűrődő hangjait (hívtak ma, volt egy plusz jegy, talán menni kellett volna:)) és jó volt csak állni a szélben, a lámpák alatt. Szeretem a hidakat. :) Egy hajó épp alattam ment el, páran odaintegettek, visszaintegettem nekik. :)

Aztán haza, jó fáradtan, most pedig: fürdés! :)

3 megjegyzés: