2011. május 19., csütörtök

4. Tíz különböző étel, amit nagyon szeretsz



1. Apuék-féle húsleves. Na az valami isteni finom...

2. Avokádókrém. Minden mennyiségben. Piritóson, paradicsommal... Mmm!

3. Málnás joghurt - van egy üvegben kapható fajta, egyszerűen isteni. És ha már itt tartunk: MÁLNA!!! :D (Meg barack, meg szilva, meg szeder... Ó, szeder...)

4. Borsóleves nokedlivel - örök kedvenc...

5. Zabpelyhes keksz - csokival vagy anélkül, de egyszerűen imádom. Erősen vissza kell fognom magam... ^^

6. Lecsó. Régen meg nem bírtam enni, most az egyik kedvenc ételem.

7. Főtt karfiol morzsával és tejföllel - ilyen az, ha nem éri meg a rakott karfiollá válást... :)

8. Milánói. Nyamm.

9. Gombapörkölt

10. Pirított tészta - bármilyen, amit a Wagamamában kapni lehet...

+1. Tejeskávé. Nem étel, de imádom... ^^

És persze a Nagyijaim süteményei... A Süni, a diós kifli és a mákos kalács... Mmm...
Hát, annyira nem Lolita a lista... ^^'

3 megjegyzés:

  1. Jesszus, ugyanazokat az ételeket szeretjük, leszámítva a pirított tésztát, amit még nem ettem és a gombapörköltet amit megint csak nem ettem évek óta, mióta kiderült hogy allergiás vagyok a gombára :D De ennék egy kis lecsót most! Vagy avokádókrémes pirítóst... te hogy csinálod? Mi vajkrémmel és lilahagymával :)

    VálaszTörlés
  2. Lecsó... nyamm.. és még mire lesz paprika meg paradicsom! Mert boltiból nem ugyanaz, mint azzal, amit apám termel.
    Amúgy én a lecsóba sose lecsókolbászt teszek, hanem valami finom, csípős fajtát, amiből jó lé sül ki.

    VálaszTörlés
  3. Avokádókrém: simán összetöröm, kis só, kis bors, esetleg egy fél kanál tejföl, ha nagyon extrém vagyok. :) Ehehe...

    VálaszTörlés