2011. május 24., kedd

9. Tíz dolog, amit sosem tennék meg lolitában

Nem elég, hogy ita, még füstöl is... Uhh.

De itt egy teljesen másik kép, hogy legyen valami szép is. Barátnőm sütötte, és szerintem nyamnyamnyamm... Viszont piros gyümölcs, és fog, szóval... :)

1. Nem takarítanék. Kényelmetlen és szegény ruha. Ha már itt tartunk, a többi házimunka, mint főzés, na az is kimaradna ám.

2. Nem festenék benne. Falat se, mást se. :)

3. Nem mennék benne fesztiválra. (Sziget-kalibert képzeljetek el...)

4. Nem sportolnék benne :P Evezőstúra loliban, igennn! :D

5. Nem utaznék benne repülőn. Iszonyúan kényelmetlen lenne, és az a sok biztonsági ellenőrzés...

6. Ruhát venni. Nem azért öltöztem egy órát, hogy levetkőzzek! Egyszer mentem alsószoknya-fűzőben próbálni (oké, volt rajtam szoknya meg blúz is, nem kell félreérteni! :D) és rémes volt, heheh... Soha többet :)

7. Nem rendeznék nagyjelenetet. Amúgy sem szoktam, de így pláne nem.

8. Messzire elkerülném a cigarettákat! Fújfúj füst, kiégetős parázs!

9. Nem ennék / innék 'veszélyes' kaját (paradicsomszószos spagetti, például... :)

10. Nem táboroztatnék benne. Amikor éppen nem tanítok, akkor remélhetőleg táboroztatok (pedagógus munkát keres júniusra! :P Tényleg.) és lássuk be, amikor bármikor adódhat olyan, hogy ugrani, vetődni kell a gyerek után, akkor a kényelmes, strapabíró felszerelés alap, olyan, amiben vész esetén mihamarabb ott tudsz teremni. :)
Más kérdés, hogy ki mennyire venne komolyan, de asszem kislánytáborban még menő is lenne... Hm...
(Casualban meg már tanítottam, április 1-én. :))

+1: nem aludnék benne. :D Oké, oké, ez már csak idétlenség. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése