2011. május 28., szombat

12. Milyen voltál, mielőtt lolita lettél? (Fotóval, vagy anélkül.)

Hát... A hajam szerintem alsó hangon 8 éve ilyen (előtte volt frufrum, de jó, hogy már nincs :D), meg néha vörös lesz a hennától, egyszer volt zöld, amikor feketére színeztem... :D
De nagyon régóta nem változott drasztikusan a stílusom. persze, nekem is volt inges-pólós-farmeres korszakom, meg amikor sokat jártam fűzőben (ez még mindig megvan), de alapvetően rettenetesen sohasem néztem ki máshogy. :D

Nekem a 'más', a változás régóta megvan a szerepjátékokban, és igazából elég régóta merek lenni olyan, amilyen szeretnék.
Lolita sem vagyok 'igazán' - tetszik, szeretem, de ha definiálni kell magam, nem Lolitaként fogom először. Részem, de nem kizárólagosan. :)

Elég korán pályaválasztottam.. :)
Szerintem aranyos voltam kicsinek... :)
Bemutatózunk, rohadt ideges voltam, nem is szép se a kéztartásom, se az állásom. Azóta már nem kísérletezem harcművészetekkel, rájöttem, hogy nem való nekem. 15-16 lehetek. :)

Itt olyan 17 lehetek, állítólag nem hasonlít annyira. :D
Zöld hajjal, Oxfordban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése