2011. május 22., vasárnap

7. Tíz személy, aki hatással van a stílusodra


Hát... Nem igazán ismerek Lolita stílusikonokat, és a stílusom azt hiszem egyfajta kavar a blogok, utcai stílus és netes képek alapján...
Úgyhogy inkább leírom, kik azok az emberek, akikre felnézek, és nagyon becsülöm, tisztelem őket, akik hatással voltak rám valahogy.

Ez egy rendhagyó, nem annyira loli poszt.

1. A szüleim. Hosszú, és nehéz folyamat volt idáig eljutni, hogy ezt így, ennyire tisztán le tudjam írni. Mert az ember persze, szereti a szüleit, de hogy igazán, mélyen, és nem csupán azért, mert, hanem tényleg megtanulja őket tisztelni...
Hát, nem könnyű.
Apu nagyon sokat segít belső szinten (agyban, lélekben) eligazodni, Anyutól pedig a tényleges, fizikai, anyagi támogatást kapom meg, én pedig mindkettőért hálás vagyok.

2. Dóri, a mesterem. Bár már nagyon régóta nem járok edzésre, és a karatét úgy, ahogyan van, abbahagytam, rengeteget tanultam tőle, és sok, életre szóló, komoly első leckét ő tanított, vagy mellette tapasztaltam meg.

3. Csikós.Dóra - a konzulensem. Hihetetlenül nagy tudású, mégis, elképesztően alázatos és emberi nő - köszönöm, hogy tanulhattam tőle.

4. Lugosi.Kati - Gimnáziumi énektanárom. Megszerettette velem az éneklést ismét, és megtanított még valamire - arra, hogy milyen embernek lenni és ezt vállalni.
Csak annyit mondok: Kipling: Ha.

5. Dóra, a táncos. A Táncos. Azzal, hogy hozzá jártam, elkezdtem megnyílni és megismerni önmagam, elfogadni a bennem zajló dolgokat, megtanultam lenyúlni mélyre, figyelni a testemre, a lelki folyamataimra, a gyengeségeimre és arra, hogy ha akarom, nagyon nagy dolgokra lehetek képes.

7. Zsolt - 10 éve ismerjük egymást. Nélküle nem lennék ilyen, nem tartanék ott, ahol most vagyok. Életem nagyon képlékeny éveit töltöttük együtt, és évek múlva ismét egymáshoz közel kötöttünk ki - hajnali fél egykor is felhívhatom kérdezés nélkül, ha bajom van - és abból, ahogyan köszönök neki, tudja, hogy baj van-e.

8. HK - a vezetőtanárom. Annyit tanított Nekem mint régen már senki. Nyitottsággal, szeretettel nagyon messzire visz az út, és embernek kell lenni, mindenképp de nagyon.
Máshogy ugyanis nem érdemes.

9. (a +1) Ó, igen, Dita von Teese stílusát imádom.

10. (a ++1) Amy Brown tündérei. :)
És a gót öltözködés és küllem, úgy am blokk... Nagyon sok szépséget szeretek benne, és vannak is átfedések. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése