2011. május 17., kedd

2. Tíz dolog, amit szeretsz a lolitában



1. Az anyagok. Hands down, olyan bársonyok meg csipkék vannak, hogy... Ó, hajj... :)

2. Hogy valahol ez is az önkifejezés egy módja, és szebbé, jobbá teszi az emberek napjait. Akár csak ha valaki rád mosolyog, mert szép vagy, vagy a tied, mert felöltöztél csinosan és jól érzed magad... Lényeg, hogy kicsit szebben süt a nap! ;)

3. A bolgokat. Egyre több külföldi lolis vagy craft blogot követek. Nálam a Gugliríder olvasása reggeli relaxprogram a kávé, tea mellett - ha megtehetem, mert van rá épp időm, és nem 8ra megyek a város másik felébe, hehe. :)
De nagyon szeretem a hazai lolik blogját is olvasni, ki mit rendelt, kinek mi tetszik épp... :)
A külföldiekben az a jó, hogy sokszor iszonyatosan profik, és olyan ötleteket látok náluk, hogy hű! A magyar lolik viszont minden szempontból 'közel' vannak - még sokan eléggé az elején járunk, próbálkozunk, útmutatást keresünk, kérünk... :)

4. Segít fölfedezni a nőiességet. Oké, ezek sokszor babás printek vagy kislányos viseletek, de őszintén... Ki hord még rajtam kívül szoknyát civilben? :) A bölcsészlányok. Mert nekem pl. van terepszoknyám is - barnás-bézs, virágos, táborokba szoktam elvinni. Nyáron (is) a létező legjobb viselet! :)

5. A tervezgetés.
Emlékszem, hatalmas élmény volt, amikor az első csomagom megjött, de utána kicsit üres volt a dolog... Most milyen koordinációkon agyaljak? Oké, fölveszem, de ezt nem tudom még variálni... :D

6. A várakozás. Számomra még mindig egy csoda, hogy én itt bepötyögök valamit, egy rendszer lehúzza az Angliai székhelyű kártyámról a pénzt, amitől Japánban elkezdenek dobozolni egy (valszeg) Kínában készült ruhát... :D
És mindez átutazza a fél világot, és ideér! :)

7. A meetek! Annyira jó érzés, hogy örültök nekem, ha végre el tudok jutni odáig... :)

8. Parókák. Meg vagyok bolondulva a loknis parókákért. Csak azért nem vettem még, mert egyrészt drága, meg nem tudnám rendesen tárolni, és amúgy is folyton simogatnám és mindenhová fölvenném. ja, és persze babakék lenne. Értitek a problémám? :)

9. Hogy 'elérhető' - értsd hogy teli vele a net, nézelődni, olvasgatni, álmodozni bármennyit lehet, rengeteg a kép, a szabásminta, blogok, tutorialok...

10. A segítőkészség és nyitottság. Én nagyon sok szeretetet és segítséget kaptam az 'idősebb' (oké, tapasztaltabb, én sem vagyok már fiatal, hehe) Loliktól. Szívesen válaszolnak, segítenek eligazodni, kérdezgetnek, juj, muti, mit rendeltél, ideért-e, mikor látjuk... Nagyon jól esik ez a kis odafigyelés-törődés, jó tudni, hogy mindig lesz kivel beszélgetni ruhákról meg sminkekről meg körmökről meg hajakról órákon át! :)

+1 A tea. Én évek óta rengeteg teát iszom, úgyhogy nálam ez nem számít, pedig fontos része a dolognak. Egyszer lesz majd kis nefelejcses (vagy valamilyen...) teáskészletem, amit antikolt fa tálcán fogok behozni a fogadószobámba (nappalimba, igen, tudom, tudom, na...) és karosszékből fogjuk iszogatni a jázminos teát, miközben hatalmas szoknyában és kesztyűben ülünk... De kivel is? :)

3 megjegyzés:

  1. Én benne vagyok a teázásban :D

    VálaszTörlés
  2. Asszem vagyunk páran, akik jelentkezünk majd :D De én így hirtelen ősz hajjal képzeltem el az egész társaságot, már néniként, ahogy még mindig csinosan, csipkekesztyűben isszuk a teát, és tömjük magunkba a teasüteményt :DDD

    VálaszTörlés
  3. Az ősz haj nem akadály! Az Anne of Avenlea-ben ott van Miss Lavender, aki negyvenöt éves, hajadon, és virágos ruhákban jár és göndör a haja, és imádnivalóan néz ki. Sőt, a végére férjhez is megy a régi nagy szerelméhez! :D

    VálaszTörlés